Bestill på Krizoo.no og hent i din nærmeste butikk!
Klikk og hent hos Pets Krizoo. Handle når det passer deg ved å bestille på nett og hente i butikk! Vi reserverer varene til deg og pakker det klart, slik at du kan hente det når det passer deg best. Du finner oss i Stokke Ravei 795 i Stokke og i Håndverkergaten 4 i Tønsberg. Dersom du ikke kan hente varer i butikk, men ønsker varene sendt hjem til deg, kan vi ordne det – bare kontakt oss.
Pets Krizoo Stokke
Pets Krizoo Tønsberg
Åpningstider:
Mandag – fredag: kl 10-18
Lørdag: kl 10-16
Velkommen til Pets Krizoo!
Ofte stilte spørsmål
Hva er Klikk&Hent?
Vi i Krizoo ønsker å gjøre handlingen enklere og mer effektiv for våre kunder. Med Klikk&Hent kan du enkelt handle fra sofaen og hente varene dine i din nærmeste butikk. Du slipper å betale frakt, og kan hente bestillingen din i den butikken du selv ønsker. Vi plukker varene dine så raskt vi kan, og sender deg en bekreftelse når bestillingen er klar for henting.
Hvordan bruker jeg Klikk&Hent?
Når du finner de varene du ønsker, velger du vareplassering (den butikken du vil handle fra), og trykker Kjøp. Du kan kun handle i én butikk ved bruk av Klikk&Hent på samme bestilling. Ønsker du å handle i flere butikker, må disse bestillingene legges separat. Du kan nå velge å fortsette å handle, eller fullføre bestillingen. For fullføring av bestillingen fyller du inn e-postadressen din og mobilnummeret ditt.
Hvordan betaler jeg?
Du kan betale med kort, Klarna eller Vipps.
Hva skjer når bestillingen er fullført?
- Du vil motta en bekreftelse på e-post om at bestillingen er mottatt.
- Vi pakker dine varer innen 2 timer (innenfor butikkens åpningstid) etter at bestillingen er mottatt.
- Ved avvik vil vi kontakte deg per telefon.
- Når vi har klargjort bestillingen, vil du motta en e-post om at ordren er klar til å hentes.
- Hentes ikke bestillingen etter 2 dager får du en påminnelse på e-post.
Når kan jeg hente varene mine?
Butikken pakker varene dine så snart som mulig etter mottatt bestilling. Så fort varene dine er ferdig plukket og pakket, vil du motta en e-post med et referansenummer. Du kan først hente bestillingen når du har mottatt hentemelding fra butikken.
Kan jeg svare på meldingen jeg mottar?
Det er dessverre ikke mulig, ta direkte kontakt med butikken om du lurer på noe.
Hvordan identifiserer jeg meg i butikken?
For å finne din reservasjon trenger butikken enten reservasjonsnummeret ditt som du finner i e-posten du har mottatt fra oss, eller en identifikasjon med navnet ditt på.
Kan noen andre hente varene for meg?
Det er helt ok, men vedkommende må da ha med seg e-posten med reservasjonsnummeret ditt.
Retur av Klikk&Hent ordre
Retur og eller reklamasjon ved Klikk&Hent håndteres i en av våre butikker. Normal angrerett er gjeldene for alle kjøp gjort i vår nettbutikk, vi har i tillegg en utvidet 30 dagers full bytterett mot tilgodelapp for alle Klikk&Hent kjøp i henhold til våre kjøpsbetingelser.
Hvor kan jeg få ytterligere hjelp?
Vi hjelper deg mer enn gjerne, ta direkte kontakt med butikken din, så vil de hjelpe deg med dette.